« Homemade Cake Mix | Main | The Perfect Crusting Buttercream »

Feb 21, 2011

Comments

Feed You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.

Amy

Gorgeous photo! Very Wayne Thiebaud :)

Serendipity is Sweet

Amazing. I had to share. Well done!
Found you through Pioneer Woman Cooks. Super blog.

jan

yummmm!!

Linda

Calorie heavy... yum yum yummy!... having just had my 2nd child and already dropped over 26 lbs and i so so so want a piece of this cake! i say only a piece because if my husband saw ( and tasted it i'm sure) I'd be unlikely to get more than just a piece of it!

Keep the recipes coming!

Karen

Holy lip smackin do..... This looks marvelous!

Erin A

Wow. Gorgeous!!! Looks SOOOO rich.

Cathy

What a BEAUTIFUL cake!!!!!

Jess

Holy YUMMY!!!
That is all.
:D

Katy P

PLEASEEEEE give the tutorial!!! I WANT this cake- of course, I am also pregnant- but it looks delicious!

MissCakeBaker

I am going to dream about this cake!

Ashley McCain

Saw your link on Pioneer woman's latest Cooking post. Wow, that is some cake! You are so talented!

Michelle

WOW!!! I am soooo gonna make this one day soon!!! Beautiful!!!

Isabella

I want to make this! First time visit to the blog...not the last. I'll love seeing the faces of my guests when I pull something so glamorous out to the table!

brigette

what a beautiful cake.
stunning. truly.

Amanda M

Oh my god ! Amazing !

Barbara

You are my heroette..lol I love what you do with cakes..and oblivious to the calories too. yep you wear a cape alright.
My cake baking as slowed to a crawl but could definately rev a little just by visiting your site.
I have a suggestion for the frosting, it would take it up a notch more in the calorie department but is an awesome frosting.
Meringue Buttercream..mmm I use Collette Peters recipe. YUM
You have made a fan for life or until I can't get through the door LOL.

jess @ Multicultural Melbourne

I just randomly came across this recipe (looks magnificent btw!), and just want to say that my blog and myself are also "calorie heavy" - more power to us, I say! Keep up the amazing recipes, some things in life are worth being a little chubby for :)

B

I can't get over the shear beauty of this cake! It looks so pretty and dense and I want a bite!

:)

Danielle

Did i some how miss the tutorial for this amazing cake?!?!

The comments to this entry are closed.